Afterlife Guild

Message board for the Afterlife Guild and allies of Naga (Sala) server, on the game Rappelz.
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
naru18



Posts : 52
Join date : 2009-05-10

PostSubject: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 9:36 am

title says it
Back to top Go down
View user profile
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 10:33 am

i opened luncher and it has update but it's stucked at 0%
anything i should do ? confused
Back to top Go down
View user profile
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 10:34 am

oh nvermind .. it started downloading about 5 minuets after i opened the luncher
Back to top Go down
View user profile
naru18



Posts : 52
Join date : 2009-05-10

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 11:30 am

mine won't go past 23%
Back to top Go down
View user profile
Tear

avatar

Posts : 104
Join date : 2009-02-20
Location : Venezuela

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 11:34 am

is not better to download the manual patch?

http://rappelz.gpotato.com/?m=downloads
Back to top Go down
View user profile
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 11:35 am

idk mine is at 49%
Back to top Go down
View user profile
Sizura



Posts : 5
Join date : 2009-04-03

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 11:44 am

I would use the manual patches that Tear posted if you are having problems. The patch server always gets clogged when a major patch is released and can take forever to upgrade normally. The manual patches make it pretty easy. The maintenance was extend 3 hours because of "unforeseen technical difficulties" so it will be up in about 2 hour and 15 min assuming nothing else happens.
Back to top Go down
View user profile
HiddenArrowz



Posts : 170
Join date : 2009-02-27
Age : 29
Location : Maryland

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 11:44 am

they extened maint 3 more hours ..lol

they said surprise when you log in tho..
Back to top Go down
View user profile
Tear

avatar

Posts : 104
Join date : 2009-02-20
Location : Venezuela

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 12:06 pm

bored...
Back to top Go down
View user profile
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 12:07 pm

Blame Ry
Back to top Go down
View user profile
xrehen



Posts : 79
Join date : 2009-05-02

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 12:29 pm

Man, I had wanted to log in before all my graduation crap started.

Looks like it won't work out Sad
Back to top Go down
View user profile
Slowmot10n

avatar

Posts : 182
Join date : 2009-05-01
Age : 36

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 12:37 pm

I am stuck at login page =/ failz
Back to top Go down
View user profile
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 12:58 pm

Slowmot10n wrote:
I am stuck at login page =/ failz
look what ry said
Rychon wrote:
they extened maint 3 more hours ..lol
so 1 more hour

BTW im still 75%
Back to top Go down
View user profile
Manta



Posts : 108
Join date : 2009-03-04

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:00 pm

man u all make me happy that im at work and not waiting impatiently for it to come up... but hopefully its up by the time i get home.... isnt anticipation a wonderful drug
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/islandwarrior069
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:03 pm

hahaha you will need 5 hours to download it manta so rappels for you tomorrow XD
Back to top Go down
View user profile
Manta



Posts : 108
Join date : 2009-03-04

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:07 pm

hmm maybe ...if i do the auto client update... but if i do the manual patch... it should be done fairly quickly.. but that is in theory.. Rappelz has its way of proving ppl wrong sometimes....
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/islandwarrior069
Mitsy

avatar

Posts : 24
Join date : 2009-05-05

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:09 pm

lol! manta
new event
wandering armor trader 20 may-2 june
no more info about it Mad
Back to top Go down
View user profile
Mitsy

avatar

Posts : 24
Join date : 2009-05-05

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:12 pm

i think we wont start today then ths event date faild Wink
Back to top Go down
View user profile
Manta



Posts : 108
Join date : 2009-03-04

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:13 pm

omgomgomgomg.... this event is gonna be some.............

















BULLSHIT...... I bet we all get excited for no damn reason...
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/islandwarrior069
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:20 pm

omg !!!!!!!
i was at 78% of luncher download and i got a message "invaild file size" and stoped
Back to top Go down
View user profile
Tear

avatar

Posts : 104
Join date : 2009-02-20
Location : Venezuela

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:26 pm

haha use the manual patch lol
Back to top Go down
View user profile
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:27 pm

Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Tear

avatar

Posts : 104
Join date : 2009-02-20
Location : Venezuela

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:28 pm

omg you post to fast for me that was for manta D:
Back to top Go down
View user profile
BlueHuntress

avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-18
Age : 31

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:30 pm

haha i have messenger on and i know when i get new email reply lol
Back to top Go down
View user profile
Manta



Posts : 108
Join date : 2009-03-04

PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   Wed May 20, 2009 1:34 pm

lol..i will do that when i get home tear.. and thas cheating blue... tisk tisk
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/islandwarrior069
Sponsored content




PostSubject: Re: i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T   

Back to top Go down
 
i wish i could connect to forums for a status update T_T_T_T_T
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Afterlife Guild :: Public Forum :: General-
Jump to: